2013. április 27., szombat

Szelepsapka autó kerék nyomásmér_s - Jelenlegi ára: 1 899 Ft


Szelepsapka autó kerék nyomásmér_sSokat fogyaszt az autója? Elhúz a kormány? Ezeknek egyszer_en orvosolható oka is lehet. Lehet egyszer_en csak fel kell fújni a kerekeket! Biztos el_fordult már Önnel is hasonló eset. Gondolt már arra, hogy a defektt_r_ gumi sem jó megoldás? Nekem két felnim bánta, nem volt olcsó a tnulópénz! Két felni kellett kidobnom, mert a defektt_r_ gumiknál nem láttam, és nem is éreztem, hogy defektem van, majd gumicserénél szembesültem, hogy a defektes gumival menni lehetett, de cserébe eltörte az alufelniket. Ekkor jöttem rá, kell valami megoldást kell keresnem! Megtaláltam! Nyomásmér_s szelepsapka!!
Hogyan is m_ködik? Teljesen egyszer_ a használata! Fel kell csavarni a régi szelepsapka helyére! Felcsavarás után, már látszik is, hogy megfelel_-e a nyomás a kerékben. A szelepsapka 2, 2 bár nyomásra van kalibrálva, ekkor zöld szín_, ez a nyomás az autók 99% ának a megfelel_ nyomás. Mostantól, ha csak elmegy autója mellett már látja is, hogy jó a nyomás a kerékben. Ugye menyire egyszer_, és egyben nagyszer_!
4db. Szelepsapka
Kérjük nézze meg
további termékeinket is!
Online rendelését bankkártyával fizetheti. Rendelését átvételkor készpénzben is fizetheti utánvét választása esetén. A képek, csak illusztrációk. A termékek beazonosítására vannak. A termékleírásban szerepelnek az árú adatai, és részei.   



Jelenlegi ára: 1 899 Ft

Az aukció vége: 2013-05-15 12:29
. Szelepsapka autó kerék nyomásmér_s - Jelenlegi ára: 1 899 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése